10 zaterdag 10 augustus, zeedag

11 augustus 2019 - Sea Island, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag weer een heerlijke zeedag gehad. Om 7 uur whatsappen we met het thuisfront. We horen redelijk positieve berichten maar over een paar uur weten we meer als ze op bezoek zijn geweest.

Martin gaat een halfuurtje rennen. Daarna ontbijten en even van de glijbanen, erg leuk. Jennifer en Jordyn gaan boogie boarden. En Jennifer gaat ook nog heel stoer op de Surfrider die best lastig is.

Smiddags krijgen we pa Kalisvaart te zien en te spreken en ook krijgen we beelden van ma Kalisvaart binnen. Het gaat verrassend goed. Ze beweegt haar benen, ze kan je horen en heeft al gevraagd of ze naar huis kan. Het kost allemaal zeer veel energie maar het gaat al veel beter dan 2 dagen terug. Revalidatie zal nog erg lang duren.

Martin gaat smiddags oefenen met de band voor de finale van karaoke superstar. Daarna  nog even wat souvenirs scoren en de koffers inpakken.....

Savonds de parade en og een laatste keer heerlijk gegeten. En dan om 10 uur is het showtime. Martin zet een super optreden neer (check Facebook). Het publiek is wel heel erg enthousiast. Erg gaaf. Ook na het optreden worden we verschillende keren bedankt voor het optreden....

Dan nog even wat laatste dansjes en dan is het tijd om te gaan slapen.

Check de foto's (te vinden via het hoofdmenu)

1. John de Vries:
    11 augustus 2019
    Bravo.... weer goed gedaan, en fijn dat het weer beter gaat met ma Kalisvaart..
  2. JeRiMar:
    11 augustus 2019
    Thx man! Knuffels aan iedereen van ons
  3. John de Vries:
    11 augustus 2019
    Maar ik zie niets van jet optreden
  4. JeRiMar:
    11 augustus 2019
    Ik post alleen foto's. Filmpje heb ik naar je toegestuurd
  5. Wilma:
    11 augustus 2019
    Fijn dat je van het thuisfront wat goede berichten hebt ontvangen en leuk dat het optreden een succes was.
  6. JeRiMar:
    Dankjewel!👍