11 Zondag 11 augustus, Port Canaveral - Kissimmee

12 augustus 2019 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Rond half 8 op. Ontbijten bij the Windjammer, nog even genieten van het schip en rond half 10 is het echt tijd om aan land te gaan. Binnen een kwartier zijn we met de koffers door de douane en gaan we naar Alamo om de auto te halen.

We hebben een cabriolet besteld. Er staat een vette Camaro klaar maar de bagageruimte is te klein. We worden super goed geholpen, krijgen een grote 7 persoonsbak om naar het vliegveld te rijden. Via de mail worden we op de hoogte gehouden. De klantenservice van Alamo is super. Binnen een kwartier rijden we weg in een dikke Mustang! Daarin passen 3 forse koffers, 2 trolleys, een camera rugzak EN 3 personen. En dan kan het dak naar keuze nog open of dicht ook....

Rond half 12 komen we aan bij ons "tweede thuis" in Kissimmee. Het voelt ook echt weer als thuiskomen. Lieve mensen bij de receptie en ons huisje is zelfs al klaargemaakt. Sterker nog: het is hetzelfde huisje als vorig jaar, nr 3120 op het Disney Court! En omdat we vaste klant zijn krijgen we een gratis drankje en een Cabana voor een halve dag!

Koffers deels uitpakken, milkshake bij MacDonalds scoren en dan naar de Walmart om inkopen te doen. Ook bij deze Walmart hangt de vlag halfstok na wat er in El Paso is gebeurd. Inmiddels zijn bij 8 andere Walmarts ook bedreigen binnen gekomen door zogenoemde "copycats".... Ongelofelijk. De Walmart heeft zoals verwacht alles wat we nodig hebben. Prijsniveau ligt toch wel wat hoger dan in Nederland voor voedingsmiddelen. Tijdens het boodschappen gaan we ook even life op Facebook,wel ff grappig bij om aan het thuisfront te laten zien. Ook horen we een behoorlijke stortbui neerdalen op het dak, maar dat is normaal in Florida en na 10 minuten is het weer droog

Thuis snel uitpakken en dan lekker zwemmen. Jennifer heeft geen zin dus die blijft lekker chillen in het huis. We hebben bij Subway een broodje gehaald dus we eten thuis en in de avond lekker chillen. Morgen weer een nieuwe dag!

1. John de Vries:
    Dat klinkt bekent...
  2. JeRiMar:
    👏👍🙂
  3. Christiaan:
    12 augustus 2019
    Ze hadden bijna alles bij Wallmart want échte fietskleding heb je niet gevonden voor me 😜
  4. JeRiMar:
    12 augustus 2019
    Nee, enquêteformulieren voor de beste helpdesk medewerker waren er ook niet 😄