09 vrijdag 9 augustus, zeedag

10 augustus 2019

Royal Caribbean International is jarig: 50 jaar en going strong!.Vandaag een zeedag met veel activiteiten om te doen en te bekijken: flowrider, volleyball, Belly Flop, zipline, klimwand pingpong, en, enz....Rond kwart voor negen opgestaan. Op dek 15 is het redelijk druk maar niet overvol.

We hebben inmiddels veel Whatsapp (video)contact met het thuisfront over de situatie met moeder Kalisvaart. Martins vader is langs gegaan bij het ziekenhuis om met pa Kalisvaart te praten. Hij was redelijk rustig. Ma is niet aanspreekbaar en ligt nu in een kamer alleen. Ze blijkt het herpesvirus in haar hoofd te hebben. Dat wordt nu met antibiotica behandeld de komende 10 dagen. De symptomen komen inderdaad wel overeen met wat we de laatste tijd hebben gezien. Ze ligt niet aan de hartbewaking dus dat stelt enigszins gerust.

Ondertussen proberen we wel een beetje te blijven genieten van de cruise (zie de fotos). Savonds kijken we naar een hilarische musical over de broer van Christoffel Columbus.

Iedereen die ons inmiddels een hart onder de riem hebben gestoken: heel lief van jullie,💖💖

1. Fam Pronk.:
    Heel mooi 👍👍💟♥️
  2. Evelien Schermer:
    10 augustus 2019
    Ziet er super uit! Probeer idd te genieten. Heel veel sterkte
  3. JeRiMar:
    10 augustus 2019
    Thx, net contact gehad met schoonzus en zwager. De eerste berichten lijken iets geruststelling te geven. Ze gaan straks met een arts praten zodat de info wat duidelijker is.
  4. Evelien Schermer:
    10 augustus 2019
    Oh dat is fijn. Ik ga duimen voor jullie
  5. JeRiMar:
    10 augustus 2019
    Thx, net gehoord dat het 200% beter gaat dan donderdag. Ze heeft het zelfs al over naar huis gaan. Het kost alleen wel heel veel energie en revalidatie zal een lange weg zijn
  6. Evelien Schermer:
    10 augustus 2019
    Ja dat zal vast een lange weg zijn maar wat een goed nieuws!!!!
  7. Anita:
    Fijn bericht van je mam Rianne, lekker genieten allemaal 😘