07 woensdag 7 augustus, Charlotte Amélie, St. Thomas Amerikaanse Maagdeneilanden

8 augustus 2019 - Charlotte Amalie, Amerikaanse Maagdeneilanden

Tot half 10 geslapen. Ontbeten in Central Park. Daarna op dek 15 chillen terwijl we aankomen op St Thomas.

Het eiland is 2 jaar geleden binnen 2 weken 2 categorie 5 orkanen en 3 weken terug is er een aardbeving geweest. Ook het weer lijkt van slag sinds de orkanen. Genoeg ellende maar de mensen zijn super positief.

Rond 1 uur vertrekken we met een open truck richting een oude plantage wat nu een botanische tuin is. Er barst een behoorlijke bui los dus we nemen daar eerst een drankje en kopen wat spulletjes. Het weer knapt snel op. Een mooie wandeling over het terrein en daarna op weg naar het hoogste punt van het eiland.

Rond 4 uur zijn we weer terug op het schip en gaan we lekker bij het zwembad liggen terwijl Jennifer bij Jordyn gaat chillen. Ze wordt uitgenodigd om met haar familie mee te eten. Haar moeder is jarig dus heel aardig en gezellig!

Heerlijk gegeten, daarna een bizar gave show in het Aqua theater. Na de show wat rondgelopen en lekker cappuccino gedronken. Even karaoke gezongen en daarna naar studio B die is omgebouwd in een nightclub. Nog even rondgelopen en daarna naar hut.

Kijk ook naar de foto's! Te vinden via het hoofdmenu!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anita:
    8 augustus 2019
    Ik vond 't prachtig eiland, is 't verschil. Nog steeds zo duidelijk tussen arm en rijk?
    Lekker genieten schatjes
  2. JeRiMar:
    8 augustus 2019
    Eiland is 2 jaar geleden getroffen door 2 orkanen, en pas geleden een aardbeving. Mensen blijven positief. Op al deze eilanden vind je grote verschillen tussen rijk en arm....
  3. John de Vries:
    8 augustus 2019
    Mooi hoor allemaal, top :-)