04 zondag 4 augustus the Harmony of the Seas

5 augustus 2019 - Little Stirrup Cay, Bahama's

8 uur op. Koffers dicht, uitchecken bij het motel, auto teruggebracht en naar de Harmony of the Seas. Het klinkt allemaal veel en in korte tijd maar dat was het ook. Van het verhuurstation totdat we op dek 16 een drankje hadden heeft ongeveer 45 minuten geduurd!

Wat een schip is dit.... On ge lo fe lijk! Het schip is volgeboekt en toch is het nergens druk. We gaan eerst lunchen bij de solarium bistro. Rond 1 uur is de hut klaar en staan ook de koffers er al! We hebben super uitzicht op de voorkant van het schip. Nadat we de koffers hebben uitgepakt gaan we via de promenade en de boardwalk waar Martin de Ultimate Abyss glijbaan afgaat.

Rond kwart voor 4 de muster drill en om half 5 gaan de trossen los. Dan met gezellige live muziek een kop koffie voordat er ons gaan opfrissen in de hut om te gaan eten. Jennifer gaat direct door naar de club waar ze Jordyn uit Miami ontmoet. Wij gaan na het eten naar de 1887 ijsshow en daarna nog even wat barretjes af voor we gaan slapen.

Bekijk ook weer de laatste foto's!