20 Miami Florida - Kissimmee Florida

19 augustus 2018 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Zondag 19 augustus
Sniksnik.... Vanmorgen rond half 9 de hut verlaten en rond half 11 vaarwel tegen de Carnival Vista. Maar blijven dankbaar dat we deze mooie cruise mochten maken. Jennifer heeft behoorlijk wat vrienden gemaakt dus dat is ook fijn!!
Met de taxi naar het autoverhuurbedrijf waar we weer een mooie Ford Mustang mochten meenemen. Dit keer is het een snelle bak.... Wow! Koffers inladen was zoals gewoonlijk even zweten en puzzelen, maar gelukt, met
Even naar Ma Kalisvaart gebeld, die jarig is en dan op weg naar Kissimmee. Onderweg 2x een behoorlijke bij gehad waarbij de temperatuur zakt van 37 naar 25 graden en weer terug!
Inchecken was als thuiskomen! Martin gaat meteen zijn koffer uitpakken en 8km rennen. Met warme regen. We hebben huis 3120 op het Mickey Court, dus weer goed geregeld. Koffers verder uitgepakt, lekker Chinees gegeten bij Ichiban en inkopen gedaan bij Walmart. Prijzen gaan daar toch ook de lucht in voor de levensmiddelen, dat is minder...
Nog even relaxen, TV kijken en Rianne lekker bezig met het wasgoed.... En dan rond 1 uur slapen!