24 zaterdag 24 augustus, Kissimmee Florida

25 augustus 2019 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de laatste volle dag van de vakantie. Huisje en parasol versierd voor het jarige meisje. Warme dag dus we doen vandaag niet veel meer dan heeeerlijk chillen en zwemmen. Verschillende kinderen zijn wel erg onrustig en dreinerig. Valt echt op. Zou er slecht weer op komst zijn?

Rond 6 uur gaan we verder met inpakken van de koffers. Rond half 8 gaan we op weg naar Black Angus, waar we heerlijk eten. Daarna nog een keer naar het gezellige old town om nog een vlag en T-shirt te scoren en nog een keer de achtbaan en kartbaan onveilig te maken. Rond half 2 naar huis om daar nog even te kijken naar de opening van het American Football seizoen.

1. Evelien Schermer:
    25 augustus 2019
    Zo te zien hebben jullie een geweldige vakantie gehad leuk ook om te lezen. Hele goede reis terug. Groetjes Evelien
  2. JeRiMar:
    25 augustus 2019
    Leuk om te horen dat je mee hebt gelezen. Morgen de laatste "aflevering"....
    Tot gauw.
  3. Rob:
    25 augustus 2019
    Weer leuk alle verhalen en vooral foto’s te volgen, bedankt en goede vlucht terug, groetjes
  4. John de Vries:
    25 augustus 2019
    Ja was in ieder geval eer een prachtige vakantie zoals ik heb kunnen zien...TOP
  5. Anita:
    Wat 'n super reis was t👌, fijne reis terug 😘
  6. Nancy:
    Goede vlucht terug
  7. Fam Pronk.:
    25 augustus 2019
    Fijn dat jullie fijne vakantie hebben gehad we zien jullie gouw terug en een goede vlucht 💟💟💟💟♥️♥️♥️