11 Denver Colorado - Miami Beach Florida

10 augustus 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vrijdag 10 augustus
Vandaag een reisdag. Om 7 uur ontbeten en om kwart voor 8 richting vliegveld om de auto in te leveren. Daar werden we geconfronteerd met een hoge rekening voor een halve tank benzine van de eerste auto.
Omdat de rij op het vliegveld van De er erg lang was maar wel vlot doorliep hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om de huurmaatschappij te bellen en uit te leggen wat er was gebeurd. In eerste instantie werd gezegd dat eea mijn eigen verantwoording was, maar nadat ik heb volgehouden dat we moeilijk met een kapotte ruit verder konden rijden werd de benzine van de rekening gehaald. En dat Al toch behoorlijk schelen want benzinekosten door de verhuurder zijn sky high.
De vlucht naar Miami ging vlot, aardig wat kunnen slapen en 2 uur de klok vooruit. Koffers op Miami airport duurde wel erg lang. De taxirit naar de Collins Avenue richting hotel Princess Ann ging snel ondanks de drukte op de weg. Dat had allemaal bye maken met een behoorlijke storm die eraan kwam. We waren net ingecheckt of het ging goed los. Op de TV werd er behoorlijk melding van gemaakt. Het weer is in de hele wereld van streek.
Rond 8 uur werd het droog, dus lekker een broodje bij Subway en daarna wat kleding gekocht voor Jennifer en een stuk langs de Ocean Drive gewandeld om de gezellige sfeer te proeven.
Nu nog even relaxen en dan slapen.