10 Cheyenne Wyoming - Denver Colorado

9 augustus 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Donderdag 9 augustus
Vandaag het laatste stuk van onze rit door het midwesten. We gaan de staatsgrensover richting Colorado richting de Rocky Mountains. De rit ernaartoe is al geweldig, maar eenmaal in de Rocky Mountains vallen we van de ene verbazing in de andere. Wat een natuurschoon!! We stoppen een aantal keren om te genieten van het uitzicht (is bij een meer met mooi uitzicht in Loveland) voor we bij onze eigenlijke eerste stop aankomen, Lily Lake. Hier worden we ook getrakteerd op een wilde mooie (rendier). Vandaar nemen we de Peak to Peak highway. Ook nu stoppen we weer een paar keer voor we bij The Chapel on the Rocks aankomen. WOW! We krijgen toestemming om met de drone rond te vliegen dus dat is helemaal super. Vervolgens rijden we naar het plaatsje Nederland. Dit is in de winter een super gaaf ski dorp. vanuit Nederland gaan we via de highway 7 een wel heeeeele gave rit richting Boulder. Vanuit Boulder is het nog een half uur richting Denver. Door de vele extra stops komen we om 8 uur aan in het Baymont Inn. Dat betekent geen tijd voor Downtown Denver, maar dat hebben we er graag voor over gehad. Nu lekker beten bij Ruby Tuesday, en dan de koffers klaarmaken voor de vlucht naar Miami morgen.

1. Hans en Carla:
    10 augustus 2018
    Wouw wat mooi allemaal. Geniet ze
  2. John de Vries:
    12 augustus 2018
    Ik wil ook daar filmen..... :-)
    Prachtig