04 Salt Lake City, Utah - Jackson, Wyoming

3 augustus 2018 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vrijdag 3 augustus

8 uur opgestaan, en een zeer prettig en lekker ontbijt gehad. Dan op weg voor een lange rit van ruim 500km naar het noorden. De rit is fantastisch! We zien veel graanakkers en grasland, maar wat is het wijds. Dat is op foto's en video's niet over te brengen. Via de staat Idaho rijden we door naar Wyoming. Het landschap is best afwisselend en wordt steeds bergachtiger. Onderweg maken we een paar stops en rond half 5 komen we in Jackson aan. Het stadje ziet er zeer gezellig uit en is omringd door bergen waar veel skipistes zijn aangelegd maar nu groen zijn. Na het inchecken in hotel Four Winds gaan we meteen door naar Teton Village. Dit is een populair ski-oord. We kunnen gratis met een kleine gondel lift naar boven. Het uitzicht is adembenemend. daarna terug naar het hotel. MArtin gaat 8 km hardlopen en daarna lekker eten. We stoppen even bij Jackson square, een leuk plein met op elke hoe een boog van hertegeweien. Het centrum doet erg Western aan. We eten lekker buiten en gaan dan lekker slapen. Morgen een drukke dag!

1. Christiaan:
    4 augustus 2018
    Ziet er weer heel gaaf uit 👍🏼