26 maandag 26 augustus. Frankfurt-Amsterdam-Maassluis

26 augustus 2019 - Maassluis, Nederland

Rustige vlucht gehad en redelijk kunnen slapen. Rond 10:45uur geland in Frankfurt. Daarna even wachten op het laatste vluchtje naar Amsterdam.

Dan door de douane, koffers pakken en met de auto terug naar waar we deze reis zijn gestart: Maassluis.

En dan zit deze reis er weer op. We zijn dankbaar dat we ook deze keer mooie en leuke dingen hebben mogen beleven. En wat we ook heel leuk vinden is dat jullie zulke leuke reacties hebben gegeven en mee hebben gekeken en gelezen! We hopen dat jullie er de volgende keer weer bij zijn!

Liefs van ons!❤️❤️❤️

1. John de Vries:
    Top!
  2. Evelien Schermer:
    26 augustus 2019
    Wat een leuke vakantie hebben jullie gehad en wat leuk dat we mee konden lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Groetjes Evelien
  3. JeRiMar:
    26 augustus 2019
    Dank je wel. We zien dat jullie ook hele leuke dingen zien en doen, gaaf hoor!
  4. Evelien Schermer:
    26 augustus 2019
    Ja wij hebben het ook superleuk. Wij gaan woensdag eind van de middag rijden dan zit het er voor ons helaas ook weer op
  5. JeRiMar:
    26 augustus 2019
    Lekker hoor, geniet er nog van met je gezin!
  6. Nancy:
    26 augustus 2019
    Zag er allemaal leuk uit!!
  7. JeRiMar:
    Dank je wel!
  8. Evelien Schermer:
    Thanx doen we
  9. Christiaan:
    26 augustus 2019
    Was leuk om zo weer mee te genieten!
    Maar uh...heb je nou nog fietskleding voor me gevonden 😜
  10. JeRiMar:
    26 augustus 2019
    Jawel, maar niet in jouw maat.....
  11. Louise:
    27 augustus 2019
    Wat een heerlijke reis weer. Heb genoten van jullie verhalen en blijf zeker mee volgen voor de volgende reis :-)
  12. JeRiMar:
    Leuk om te horen!❤️
  13. Wilma:
    27 augustus 2019
    Ook ik heb genoten van jullie verhalen. Welkom thuis en geniet nog maar lang na.
  14. JeRiMar:
    27 augustus 2019
    dank je wel... gaan we zeker doen!